loading...
DayZ MOD
WITCHER بازدید : 143 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (1)

چند وقتی تو ذهنم هست که چه خوب میشد اگه یه جای رو میتونستم درست کنم که افرادی که DayZ بازی میکنن یه مکان رو داشته باشند که تو اونجا درخواست عضویت داخل گروهی رو یا ایجاد یه گروه رو داشته باشن ولی خب این یه وبلاگه نباید هم ازش انتظار زیادی داشت ولی من همون طوری که گفتم در اینده ای نه چندان دور اولین سایت بزرگ ArmA2 & DayZرو در ایران فراهم میکنم با اولین سرور قدرتمند ArmA2 & DayZ...

خب همین طور که گفتم این یه وبلاگه و نمیشه ازش انتظاری داشت ولی من این کار رو انجام میدم و فقط کافیه برای استفاده شمادوستان عضو شوید.

به زودی...

ادمین وبلاگ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ALIREZA در تاریخ 1392/12/12 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

سلام احسان وبت خیلی خوبه خوشحال میشم به منم سری بزنیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : حتماً


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    تمایلی دارید برای خرید نخسه ارجینال DayZ standalone ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 258
  • بازدید کلی : 12,779